Poängligan - tredje placering

Kenneln som Karin kommer ifrån (Huset Elliots) har en årlig tävling som heter "Poängligan". Där man är med och tävlar om man hälsotestar, tävlar eller titulerar sin hund i diverse olika grenar 😊
 
Vi hamnade på en hedrande 3e plats - vilket är superroligt! Tänk att jag och Karin fick ihop så fina poäng under detta konstiga år 😄 Däremot så blir tävlingsmänniskan i mig inte nöjd förrän vi tar en första placering 😉 Ser verkligen fram emot år 2021 där jag hoppas att vi kan bli klar med avancerad klass och starta i mästarklass under hösten, få till startklass i lydnaden och starta i klass 1. 
 
Brukset tänker jag inte ens på just nu för jag blir på så dåligt humör pga jag inte klarar av att få till spåret. 
 
Jag är inte speciellt orolig över att hon inte kommer kunna lära sig momenten eller hålla ihop i vad vi än tar oss ann, hon är verkligen en superhund - snarare att jag ska kunna förvalta hennes egenskaper så det blir något av det, för det vore förödande om hon inte får synas i tävlingssammanhang och visa upp sig 😍

Kommentera inlägget här :