Fotgående klass 1

Idag körde vi igenom klass 1 fotgående och OJ vad jag tyckte det kändes bra 😄👏 engagerad och glad hund vid min sida. Hon blev trött vid "språng marsch" och pendlade ut vid min sida och tappade lite fokus uppåt men inget som jag känner är något problem. 

Sändande till rutan gjorde vi också och det momentet ser man att hon fattar mer och mer 😁 tyvärr så filmades det inget men nedan ser ni upplägget från klass 1 fotgående som jag hittade att en tävling på youtube hade använts. 


Framåt marsch - 12 steg
Gör halt
3 steg bakåt
3 steg framåt
Framåt marsch - 12 steg 
Sväng höger - 12 steg
Vänster om halt
Framåt marsch - 12 steg
Höger om halt
Framåt marsch - 5 steg
Sväng höger - 5 steg 
Helt om marsch - 5 steg
Helt om marsch - 5 steg
Språng marsch - 10 steg
Vinkla höger - 10 steg
Vanlig marsch - 5 steg 
Gör halt
Moment slut 

(null)

Kommentera inlägget här :