2 veckors mål

Nya tvåveckors mål. 
 
  1. Utvärdera: Bli bättre på att utvärdera 2-veckors-målen, annars är det ingen mening att göra såhär, haha. 

  2. Fotgående: Tightare fotgående i 20 steg, addera svängar och vändningar utan att stanna. 

  3. Framåtsändande: Kunna gå runt om och bakom Karin och "störa" henne med ex klappa händerna utan att hon tappar blicken rakt fram. 

  4. Stå: Få till ett Hopp-stå 

  5. Platsliggning: 1 minut inomhus, 30 sekunder utomhus UTAN att röra på sig. 

  6. Spår: Komma igång och spåra, testa mig fram olika sätt för att få Karin mer nogrann i spåret med mål att hon ska vara fokuserat på en gång och inte tappa koncentrationen i spåret. 

  7. Uppletandet: Fortsätt som videon nedan, försök att få in näsan före springet i benen. Skapa en startrutin = Efter vi har backat när Karin har fått in föremålet i näsan. Ta in hon på sidan, ta av halsbandet, böj mig fram och säg "Leta", innan detta så säger jag ingenting utan bara låter henne klura ut själv. 
 
Uppletandet gick för övrigt väldigt bra, det är ju helt otroligt att dom kan hitta föremålen :) En av gångerna bad Karin om hjälp och då avslutade vi innan hon fick hitta föremålet. I längden hoppas jag på att det kommer leda till att hon söker mer självständigt, då jag inte kommer att kunna hjälpa henne på framtida tävlingar :) Vi ska självklart lyckas betydligt mer än vad vi misslyckas, blir det så för svårt får jag tänka om och göra det enklare tills nästa gång - det är min uppgift att hon lyckas. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :