Idag har varit en sån där klidag..

De gör ont i hjärtat på mig då jag ser att hon kliar sig maniskt..då hon i stort sett har varit bra i två veckors tid.
Nu är vi inte hemma utan hos min pojkvänn i sollefteå så jag tog och storstädade lägenheten och vädrade hela dagen.
Jag och märta tog en långlång promenad och så blev klådan bättre :-).
Slutade ganska direkt.
 
Då hon kliar sig sådär så går tankarna kring om hon har ett bra hundliv eller inte, om man ska låta hon få somna in eller om vi ska fortsätta kämpa.
 
Nu har hon ätit mediciner som ska få bort klådan och matbesvären blir bara bättre och bättre så det går ju åt rätt håll.
Men jag inser ju att de går inte att ha en hund som har klåda, då jag hoppas och ber att medicinerna hjälper.. annars vet jag inte vad jag gör, mitt lilla hjärtatroll <3
 
 
På bilden så har hon snott en bit utav en regel, då vi har byggt igen en dörr :)
 

Kommentera inlägget här :