2 veckors mål

Jag har satt upp kortare delmål att klara av på två veckor. Tycker det är en bra tidsram att orka ro i hamn något. Vet en del som tycker 30 dagar är bra men det är liiite lite för långt för mig att orka hålla motivationen uppe :) Så då tar jag hellre mindre mål men kortare tid att klara av dessa.
 
Ett av målen är att Karin ska kunna gå 5 meter vid min sida utan blicksläpp innan 3/2. 
 
Fotgåendet är mitt hjärnspöke, men fick mycket hjälp och inspiration av High5 Heléne Lindström och efter en vecka har vi redan gjort mycket framsteg :) Börjat svinga med handen *jävulskt obekvämt* men det är en början :) 
 
Vi jobbar vidare och få får vi se hur det ser ut om en vecka :) 
 
 *filmklippet är från i lördags och idag under söndagen kom snön, HOPPAS den får stanna kvar* 
 

Kommentarer :

#1: Marie von Heijne

Oj, så fint det ser ut! Och Karin verkar inte alls taggad på att jobba 😂🤪😂

Svar: Precis, hon tycker det är så tråkigt att jobba 😂🙈
Märta-Maj och Karins matte, Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :