Backa

Jag har aldrig varit med om make till komplext moment att lära in på Karin 😂 backa framför och vid sidan, hon svänger ut i en sådan båge så det blir alldeles tokigt. 

Jag har hållt på länge och försökt med olika inlärningssätt men det är inte något som jag tycker fungerar, så nu kör vi en variant för att få henne mer uppmärksam på HUR hon sätter den ena baktassen. Målet är att hon ska kunna baka vid min sida (höger/vänster) och framför rakt med hjälp av plankan som vi sedan ska banta bort… hoppas så att det fungerar 😂 hade ju som mål att tävla "på riktigt" i mästarklass innan årsskiftet och den enda tävlingen som passar är i slutet av november, men får vi inte till backandet så kommer jag inte att anmäla oss 😁 så nu får vi kämpa på


Kommentarer :

#1: Anonym

Yvonne tipsade om kompistgaller på båda sidor, så att det blir som en korridor. Kan det funka?

skriven
#2: Anonym

Kompostgaller, skulle det stå.

Hälsningar Marie skulle det också stå.

skriven

Kommentera inlägget här :