Fotgående

Tycker att hon har en härlig energi vid min sida, vi har försvårat lite genom att börja stänga handen :) Jag tycker att jag har blivit snabbare med att fylla på belöningar i handen, det vi kan testa nu är att gå lite längre innan hon får en belöning. 
 
Nu på söndag åker vi ner till Karlskrona och tränar för Jessica på Game on puppy i tre dagar mån-ons, ska bli väldigt spänannde :) 

Dagis går också bra som hon är på, dock så går hon under namnet "buskarin" och får umgås mycket med en gammal golden och en äldre pointer, känns skönt att hon får vara med trygga äldre hundar :) Även om hon själv hellre skulle vilja härja runt med hundar i sin egen ålder haha. Nu jobbar husse nätter så hon är hemma på dagarna, sedan får vi se hur Johans jobb ser ut under vintern :) Även om dagis ger mycket i hundspråk och att umgås och se andra raser så vill jag helst att hon ska vara hemma så hon är pigg på em när jag kommer hem från jobbet så vi kan träna, för hur lugnt de än är så blir hon såklart trött av att vara på dagis en hel dag :) 
 
 

Kommentera inlägget här :