Vi tänder ett ljus

Under kvällen fick jag veta att ett till av Märtas syskon har fått somnar in, vad jag kan läsa mig till så var det nått med magen och bukspotskörteln.

Det är inte lätt att hitta kullsyskon när dom inte registeras någonstans, men jag har fått kontakt med några, tror dom var 14 valpar och jag ver att 5 av dom inte lever längre och att ytterligare 2 har allergier.

Många av hennes syskon har fått somnat in på grund av allergier, märkliga sjukdomar och problem med kroppen som orsakar smärta.

Dom blir 7 år till vintern och jag har verkligen tur att min allergiska-och-problem-med-kroppen hund får vara med oss fortfarande.

Tänker på er där ute och idag kramas vi lite extra med båda våra hundar

Kommentarer :

#1: Marie von Heijne

Så ledsamt! Man vill ju att ett hundliv ska vara okomplicerat och helst hyfsat långt. Inte att halva kullen är defekt och/eller avlivad redan vid 7 års ålder. 😥

skriven

Kommentera inlägget här :