Året 2020

Har alltid haft mål som jag sätter upp som ska uppnås inför nästa år :) Jag tycker det är roligt att sätta upp mål som ska klaras av och jag blir peppad och får ett driv. 

Karin ska röntgas och göra ett BPH (men det räknas inte som mål). Utan tänkte mer att försöka vara med på en officiell utställning och få in lite tävlingsvana till hösten - och då starta i rallylydnad som känns som en bra gren att börja få in lite tävlingserfarenhet på.

Har ju sagt att vi ska börja tävla när hon är 2 år, men då inom bruks, så det skadar ju inte att börja öva på att tävla - speciellt i en gren jag känner mig bekväm med. Bruks/Lydnad är jag lika grön som Karin är, så det ska bli trevligt och spännande att få utforska det tillsammans 😄

Nyårslöften med Märta blir tyvärr inga, det hade varit roligt och sagt att vi ska ta mästartiteln för henne men som det ser ut just nu så kommer vi aldrig ut och tävlar igen 💔.

Idag var sista dagen för Karin på dagiset 😄 Husse jobbar nätter nu varannan vecka (och ledig varannan vecka) i ett par månader framöver sedan blir det kontorstjänst med möjlighet att ha med sig hund 😄👌

(null)

Kommentera inlägget här :