Fotgående

Har fått lite tips på hur vi ska bygga vidare och jag upptäcker att det ligger en stor del på hur jag gör mer än vad Karin gör (såklart) så tog och filmade ett pass efter brukslydnadskursen. 

Det jag kan se är att jag har höger godishand på ryggen (knäppt) det ska jag genast sluta med och jag ska vara snabbare att fylla på godis till min vänstra hand. Det jag ska tänka på är att ha handen som hon går i lite högre upp. Jag har tidigare belönat ganska rakt fram, men vill ju ha henne "uppåt" vilket gör att jag måste belöna uppåt också, tur att man "aldrig" kan göra fel egentligen med hundträning utan bara mer eller mindre rätt ;) 

Kommentarer :

#1: Marie von Heijne

Så fint att se hur hon håller kontakt med dig och behåller den även i små pauser. Jättefina ingångar vid sidan också.

skriven

Kommentera inlägget här :