Kantarell- och knarkhund

Efter att Märta har bevisat sig ha en dold talang så blev vi mer eller mindre beordade att välja något mer samhällsnyttig doft så vi kan arbeta mer ihop, vi valde då knark-dofter :). Så nu ska vi öva på det hemma.

De som vanligtvis hundar bruka klara av på tredje besöket (efter ca 3 månader) klarade Märta av på en helg :) så jag är superstolt över min flicka !! :)
Bulldoggs KAN 
 
Men nu ligger hon och sover bakom rumpan på mig och är supertrött efter helgens aktiviteter. 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag har funderat lite på att testa på och försöka göra kantarellsök med min hund.
Vi har varandra på skype, vi kan inte prata på FB?

Svar: absolut! Jag är inne på skype betydligt oftare nu än förut :) varje dag i stort sett.
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :