Valpkurs hos ”Eva Bodfäldt Education”

Under helgen har vi varit på valpkurs på företaget Eva Bodfäldt Education, instruktör var Carina Persson.

Jag är supernöjd med kursen, jag har fått jätte mycket och djupare kunskap inom både vardagslydnaden men som också kan implementeras i mina tävlingsambitioner :) ! 

Ska försöka ordna lite filmer med det vi har lärt oss längre fram 😁

Karin då, jo hon var ju superduktig! Instruktören använde henne som visningshund majoriteten av gångerna för att kursdeltagarna skulle få se "hur det ska se ut" men jag är så imponerad över hur fort hon lär sig och suger åt sig all kunskap :) Härligt med valp ibland! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer :

#1: Marie von Heijne

Så kul att läsa om era äventyr! Vilket litet team ni är redan, underbart!

Underbart också att se hur fint hon verkar koppla av. Jag ser detsamma hos syskonen och älskar det. Sedan är de så klart riktiga pissråttor också mellan varven...

Svar: Jaa :) Hon börjar bli duktig på att vila, och att koppla ”vila leder till jobb”
Märta-Maj och Karins matte, Jennie

skriven
#2: Anonym

Toppen! De brukar inte ha svårt med aktivitet, det är det passiva som kan vara svårt om man inte hittar knapparna. Så underbart att se vilken fin grund ni lägger! ❤

Svar: Jag hoppas det ! 😁❤️
Märta-Maj och Karins matte, Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :