Lydnadsträning

Lydnadsträning från den 19 juli
Blanda nytta med nöje, visade hur gräsåkklipparen fungerar för tjejen som har ansvarar över den denna vecka :) och när vi ändå är på klubben så passade vi på att träna fotgående, fokus både på mig och på utslängt föremål och som alltid vila. 
 
Det är så roligt att träna med henne, då hon verkligen tycker att det är roligt :) 
 
Filmen nedan visar fotgåendeövningar och tyvärr så fick jag inte fokus-filmen att fungera så den kommer nog förhoppningsvis senare ^^ Jag har fått tänkt om lite med fotgåendeträningen då hon lätt svajar och tappar position, så nu testar vi ett annat sätt och det tycks funka bättre på Karin även om hon tappar lite farten när jag tar bort handen, jag tror att vid nästa träningspass får jag tänka på belöningsplaceringen bättre :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :