Long time, no see

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev i bloggen, mestadels beror det på att jag har börjat jobbat och faktiskt inte har haft tid och skriva inlägg. Det beror också på att jag inte hittar på så mycket som jag gjorde förut (eftersom det inte riktigt finns den tiden). 
 
Stortrivs på jobbet ! Kunde inte ha haft en bättre arbetsplats och arbetsuppgifter :) Tränar och tävlar med hunden, sist fick vi en första placering i avanceradklass inom rallylydnad, och just det ! Jag och sambon (och även Märta) väntar på en kull till våren/sommaren, labradorvalpar - en tik. Så vi får se hur det artar sig :)

Fick ett meddelande förut om att det är många som besöker bloggen, så himla roligt ! och att det var länge sedan jag skrev, mindre roligt... men jag kanske ska ta upp det igen och faktiskt börja skriva lite men som sagt så händer det inte sådär jätte mycket spännande :) 

Delar med mig av en av de första bilderna på oss två som publicerades på bloggen, en bild på mig och märta från 2013 - augusti, där var hon 8-9månader gammal :) 
 

Kommentera inlägget här :