M-M's Choice

Jag har som sagt bestämt mig för att börja sy tikskydd, främst till mina egna hundar tills jag känner att jag behärskar ämnet så pass bra att jag kan börja sy till andras. Tycker att tikskydden som jag själv har testat har så pass dålig passform och tråkiga färger att jag vill göra egna! 
Det är en genomgående trend att en hund som inte tillhör dvärgraser inte kan eller ska ha någon annan färg än svart eller grönt.
Inte okej! 

"M-M's Choice" kommer självklart från stjärnan i mitt liv, Märta-Maj och då Märta älskar rosa och söta saker så var valet självklart att hon ska ha ett eget klädmärke, nu när matte har börja sytt.
"M-M's Choice" betyder alltså "Märta-Majs val", och vad kan vara bättre än det ? 
 
Vem vet, jag kanske till och med avancerar och börja sy andra roliga saker! :) 
 
 

Kommentera inlägget här :