Sök

Jag och Märta går en sökkurs, vilket jag tycker är så himla roligt och givande, medan Märta verka inte alls tycker de är lika roligt. 
Hon tycker att folket i skogen är läskiga och vill inte riktigt gå fram till dem ifrån början, de tog ca 5-6 gånger innan hon vågade gå fram till figgen i skogen, som är synlig, utan att vända sig om och kolla efter mig. 
 
Men vi kämpar på, för jag hade ändå tänkt gå klart kursen som är ca en månad och kanske vara med i sökgruppen lite då och då, beroende på hur det hela slutar.
 
Då min hund är väldigt mattig av sig och är lite blyg och osäker för folk hon inte känner så kanske de är en bra övning att hålla på med sök, då hon får springa ut till figarna i skogen.
Nu börja Märta lära känna vår sökgrupp på sex personer så det är därför jag tror att hon springer ut till dom men vem vet, de kanske släpper :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :